Circusje pakken,Voetzonder sok-Massage pakken.

Dus ik was laatst bij cirque de solei -Corteo bij p40 bij de Amsterdam Arena Op zijn wimpies.

Een top voorstelling met pracht en praal en kunstjes en zang en salto’s en dingen die ik in mijn stoutste dromen nooit zou kunnen doen.

But de hoofdact begon voor mij in de pauze en zat direct links van mij.

Een mevr. tussen de 40-50.

Haar gezelschap ging even een half uur de benen strekken ivm de pauze en wimpie bleef zitten uiteraard.

(want die prijzen waren niet te kort! Daar kom ik zo nog op terug)

Ik zag dat ze opeens haar been naar omhoog deed en een beetje gemakkelijk ging zitten zodat ze bij haar voet kon en ik zag dat ze uggs actige schoenen aanhad. Die gingen uit. Eerst de linker en toen de rechter. Mijn oog komt uit op een Voet-zonder sok. Ik snoof snel automatisch wat geurtjes op en ik constateerde niks, althans mijn reukvermogen niet.

Haar linkervoet-zonder sok was links van mij en ze begon haar voet te masseren met haar 2 handen. Ik keek af en toe hoe ze dit probeerde te maskeren.  Ik gunde haar haar momentje en af en toe keek ik schuintjes. Ik pakte mijn toestel en probeerde haar te filmen wat helaas niet lukte(yes i tried)

 

Nadat ze klaar was met links. Maakte ze een move zodat ze haar rechtervoet-zonder sok op haar linkerknie had want daar zat toch niemand van haar. (ja probeer het maar eens) Je weet wel zoals mannen zitten als ze interresantjes willen doen met hun pak bv.

 

Ze begint haar rechtervoet-zonder sok toch een Thaise massage te geven dat zelfs ik  spontaan  smachtte naar haar aanpak.

(weer lukte het niet om een goeie shot te maken,shit!)

Ik zie haar gezelschap aankomen en ze gaat normaal zitten en doet haar schoenen snel aan. Ik vraag me af hoe dit verder gaat want mevr. maakt geen aanstalten om op te staan. Ze geeft aan dat het een mooie show is en de lichten dempen en de show gaat weer beginnen. Ik houd het niet meer van de spanning en ik kijk meer schuin dan naar de show. Ik zie de ene na de andere salto weer zijn opwachting maken. Trapeze dingen en mensen die van de ene naar de andere kant slingeren en elkaar overgooien en opvangen. En toch gaat mijn hoofd naar links. Ik zie mijn hoofdact  de ene  na de andere:”O wat mooi.” eruit gooien en haar “voethanden” haar gezicht aanraken. Ik wacht op moment de supreme en ik denk ja nu gaat het gebeuren en ze doet het niet!.  Balend kijk ik weer naar me show.  En bij het einde doet 1 een dubbele flikflaksalto met vierdubbele schroeven en de artiest wordt op tijd opgevangen.
En daar komt het: Haar “voethanden” gaan naar haar mond van schrik en blijdschap. Haar knokkels gaan in haar mond en ze baadt haar gezicht vol ongeloof met haar handen. Ze kijkt naar haar linkerpartner en zegt: “Mooi he?”

 

Wimpie dacht: “Lekker he!!!”

Ik geef haar sowieso een 9 omdat ze net de slagroom was op een avondje circus de solei-Corteo.

Handjes wassen dame en zeker na de thaise voet-zonder sok massage!

O ja de prijzen he…die was ik niet vergeten hoor.

En dan gaan we nu even door op de prijzen…want na het einde en de verplichte applaussessie  waar iedereen braaf aan meedeed…Vind je het gek voor die prijzen die je daar betaald om een stoel te bemachtigen. Sta ik op om richting de uitgang te lopen..en de rij boven mij stopt en ik voel popcorn langs me benen gaan. Het leek wel een waterval aan popcorn.

Ik zie ze hun plekkie innemen op de grond. Ik kijk richting de kant waar het vandaan komt en zie een jongen mij een beetje aankijken.
Ik voelde niks volgens mij maar hij bleef me aankijken. Daar hoor ik een vrouw zeggen : “Nou daar zijn we nu ook vanaf.”

Ik kijk de vrouw nu aan en ze lacht. Ik keek weer naar de jongen en liep vastbesloten door. NOU moet ik zeggen dat het een knul was van ongeveer 12 jaar en hij zag er echt adorable uit.  Echter was ik daar niet gevoelig voor. Ik dacht gewoon aan die wroekerprijzen van die popcorn. Minstens €12,- kostte het! Zo bang was ik om als verdachte aangewezen te worden. Ik ontkende zwaar met mijn daadkrachtige doorlooppassen.

Sorry knul but wimpie gaat niet overstag. Adorable or not. Wimpie is Strong! I’m keeping it solid: “OpZijnWimpies.”

 

*this is my confesssion. I hope somebody forgives me: For NOT asking if it was me that cost that waterval of popcorn.