Just a Rainy day in A’Dam

06-05-2012

Dus het regent een beetje en ik sta voor de deur en er komt een gezette buurman langs met zijn scootertje.

Wimpie: Goedemorgen meneer.
Meneer: Goedemorgen alles goed?
Wimpie: Ja en met u?
Meneer: ja hoor. Niks te klagen.
Wimpie: hahahah (kan ik alleen maar uitbrengen omdat hij gewoon blij is,terwijl de druppels op ons vallen)

Meneer: Ja , je kunt wel klagen maar de regering bepaalt toch alles.
(de droogheid waarmee het uit zijn mond komt spuwen terwijl hij dit zegt doet me denken aan vaseline die snakt naar droge lippen.)

Wimpie: HAHAHAHAHA.

(Capslock, Geweldig deze man denk ik.)

En hij maakt met zijn “Holleedertje”  een U turn van de stoep naar de weg en zwaait naar mij alsof hij de Koningin is die op 30 april zwaait naar het volk.

#Daar gaat geluk in de regen op een smetloze witte vespa.

Je kunt er niet omheen dat deze man van mij een hoog cijfer krijgt. 8 voor zijn perfectie imitatie van een mens en een 2 voor zijn antwoorden dus samen komen we uit op een 10.

Geef een reactie

