Effe snel naar de winkel in mei 2012

Was ik in de winkel Met de EUROknallers en conform wimpiesnorm was ik daar.

Kom ik bij de kassa Zegt de Cassiere tegen mij: € 5,65. Terwijl mijn Irislens echt €5,63 ziet op het bordje wat ze kassa noemen.

Ik antwoordde met: “stilte en daadkracht” (De greep naar mijn Pinpas was sneller dan wat er uit mijn mond zou komen.)

Die €0,02 cent krijgen ze niet kado van mij!

Pinnen mag ,dan steek je nog wat in je eigen zak.

Alles op zijn wimpies.

Geef een reactie

